Integrare sistem MiniCRM
Descriere

Dacă doriți să automatizați și să optimizați procesul de lucru, vă putem ajuta prin integrarea sistemului MiniCRM pe site-ul dumneavoastră, astfel încât să gestionați relația cu clienții mai eficient.
Această integrare permite transferul datelor de pe site direct în crm, gestionarea bazei de date a clienților devenind mai simplă, deoarece toate informațiile despre clienți, oferte, comenzi,etc…sunt centralizate în același loc.

Printre avantajele oferite de MiniCRM se numără:

  • Generarea automată a proformelor imediat după solicitarea serviciilor, urmată de monitorizarea plății și generarea automată a contractului și a facturii fiscale, care sunt apoi trimise către clienți.
  • Descărcarea facturilor din MiniCRM pentru contabilitate.
  • Trimiterea de notificări către clienți.
  • Trimirere remindere de plata
  • Crearea și programarea  de e-mailuri pentru expediere.

Implementarea MiniCRM poate fi personalizată conform specificului site-ului dumneavoastră și poate fi conectată la alte aplicații pe care le utilizați.

 

Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

© Drepturi de autor 2022. Toate drepturile rezervate.

Adresa: Str. George Ranetti, nr. 15, Bucuresti Telefon: (+40) 787 584 665
Email: suport(O)awebdesign.ro

+4.0787.584.665