Modul Smart Bill Cloud pentru facturare si sincronizare stoc gestiune
960,00 lei
Descriere

Aplicatia SmartBill, disponibila in panoul de control al magazinului tau , iti ofera posibilitatea de a-ti conecta shop-ul eCommerce la platforma de facturare si gestiune a stocurilor SmartBill.
Astfel, vei putea sa emiti, sa stergi si sa anulezi facturile create direct din dashboard-ul magazinului tau, fara a mai fi necesar sa transferi manual datele din comenzi, dar si sa actualizezi in mod automat stocurile din magazin datorita sincronizarii cu platforma SmartBill.

Modulul permite sincronizarea stocurilor din SmartBill cu cele din magazin, prin activarea optiunii de sincronizare a stocurilor din aplicatia disponibila. Sincronizarea se realizeaza in mod automat si bi-directional (ex: in momentul facturarii unei comenzi in magazinul online, produsul va fi scazut atat din stocul magazinului, cat si din stocul SmartBill, respectiv daca facturarea va fi realizata din platforma SmartBill, modificarea de stoc va fi inregistrata si in magazinul online).

Modulul este o adaptarea a noii versiuni(v4) de modul SmartBill pentru OpenCart 2.3.x. Vechiul modul fiind dezactivat.

Modulul cuprinde toate functionalitatile existente aici: Ghid de utilizare

© Drepturi de autor 2022. Toate drepturile rezervate.

Adresa: Str. George Ranetti, nr. 15, Bucuresti Telefon: (+40) 787 584 665
Email: suport(O)awebdesign.ro

+4.0787.584.665