Aweb WMS (Warehouse Management System)

Aweb WMS este o soluție informatică de warehouse management system adresata managementului depozitelor.

Un sistem de tip warehouse management system este o componentă esențială a lanțului de aprovizionare, care are rolul de a monitoriza și controla mișcarea stocurilor de marfă în cadrul depozitelor.

Aweb WMS este un soft cu interfata web ce permite monitorizarea  atenta a stocurilor si a tuturor operatiilor legate de stocul marfurilor. Pe langa acestea sistemul poate tine evidenta clientilor, a furnizorilor si a comenzilor plasate de clientii finali, a retururilor si chiar si a reparatiilor efetuate de tehnicieni.

Este un soft usor de folosit ce dispunde de o aplicatie Android ce permite scanarea etichetelor produselor cu ajutorul camerei telefonului astfel incat sa nu fie nevoie sa achizitionati alte sisteme POS.

Deasemenea softului contine si o Interfata API cu ajutorul caruia poate fi integrat in orice alt sistem software de la magazine online pana la sisteme EPR si CRM.

Cum funcționează un sistem WMS?

Practic, rolul unui software WMS de calitate este de a automatiza, optimiza și eficientiza activitățile din depozit ce țin de recepția, depozitarea, colectarea și expedierea mărfurilor, oferind în același timp informații în timp real cu privire la stocuri . Totodată, cu ajutorul unui WMS integrat cu un ERP performant se poate reduce semnificativ durata procesului de inventariere sau reaprovizionare.

Funcționalitate Aweb WMS

Softul este împărțit în mai multe etape după cum urmează:

  • departament recepție marfă (intrare + scanare retur)

  • departament testare produse

  • departament tehnic / reparații

  • pregătire comenzi

  • livrare comenzi

    Secțiunile softului sunt următoarele:

DASHBOARD

  • cele mai importante informatii despre grupul din care face parte clientul logat. Exemplu: ultimele intrate in stoc, ultimele comenzi, ultimele operatii efectuate de utilizatori, etc…

RECEPȚIE MARFĂ

În secțiunea recepție se face scanarea produselor.

La scanarea produselor se pot seta urmatoarele caracteristiciȘ

  • Se pot seta defecte per etichetă

  • Se poate alege ca inserțiile să fie facute cu anumite caracteristici

  • Pot fi executate operațiuni in masă pentru etichete.Etichetele pot fi editate individual după scanare.

  • Se pot alege produse, sau crea unele noi din meniul de recepție marfă

RETUR MARFĂ

În secțiunea de retur avem posibilitatea de a adăuga un retur pentru o comandă. Fiecare produs returnat, va fi repus in stoc iar statusul produsului in comanda din care a făcut parte va fi schimbat în returnat.

TESTARE

Aici pot fi editate caracteristicile tehnice ale produsului.

Produsele vor trece prin scanare hardware ce implică:

  • o căutare de produse similare in sistem

  • autocompletarea câmpurilor per etichetă

Dacă scanarea a fost cu success câmpurile existente vor fi precompletate

Daca produsul a fost asociat cu o scanare hardware si exista neconformitati cu scanarea, vor fi semnalate campurile cu probleme

SCANARE HARDWARE CALCULATOARE / SERVERE /  LAPTOPURI

Aceasta operatie permite scanarea de produse hardware. Conectarea la calculator se realizează cu ajutorul unui stick USB care permite scanarea componentelor hardware. Odata gasite acestea sunt inserate in sistem ca subansamble ale unui produs care poate avea o eticheta.

Ulterior aceste subansamble pot fi transformate in produse viabile ce pot fi vandute separat.

Exemplu: Un calculator care are 2 placute de ram va avea o singura intrare in WMS denumita calculator, serie xxxxx01 care este compus din placuta ram 1, serie 123 si placuta ram 2, serie 678.

Daca se doreste eliminarea din stoc a componentei placuta ram 2, serie 678 se poate aplica o transformare produsul calculator, serie xxxxx01

PRODUSE

În această secțiune pot fi vizualizate și editate produsele.

Produse pot fi regasite după:

  • modele produse

  • categorii produsele

  • componente categorie

TEHNIC(Transformări)

În această secțiune vor fi listate toate componentele produsului (per etichetă si per produs).

Acestea pot fi selectate pentru a fi demontate si transformate in produse noi.

Dacă produsul are lipsuri și poate fi reparat, se poate face mai jos o listă cu piesele necesare. Acest lucru va genera o comandă tip necesar piese.

REPARAȚII

În această secțiune se pot genera comenzi de reparații. Reparatia priveste obligatoriu un produs.

COMENZI

Comenzile vin în general din site, dar în secțiunea comenzi se pot aduagă și manual comenzi , astefel că se pot genera 3 tipuri de comenzi

  • comandă internă (nu are un client)

  • necesar piese (piese)

  • comandă normală (catre client)

Pot fi selectate pentru completare mai multe comenzi pentru a se alcatui o fisa cu produsele necesare.

De asemenea se pot face comenzi tip rezervare fiecare produs va putea fi rezervat pentru o perioadă de timp. După expirare, produsul va reveni în stoc.

INTERFATA API / INTEGRARE SITE

  • trimitere comandă din site către mai multi utilizatori (cu tip status “procesare”, “rezervare produse”)

  • închidere comanda wms din cu statusuri diferite (procesate, anulata)

  • printare garanție → garantia o va face WMS-ul, siteul o va prelua

  • actualizare cantitate produse site in funcție de modelul setat in WMS

  • fiecare fișă returnare trebuie să conțină o listă cu codurile de bare ale produselor

  • odată returnat un produs acesta va marca produsul în comanda de pe site ca fiind returnat și va recalcula comanda (daca toate sunt închise, va anula comanda) apoi va transmite către WMS returnarea produsului pentru al repune in stoc

Aplicația mobilă pentru dispozitivele Android poate fi accesată folosind Google Play: Aweb WMS

Doriți un demo al softului?

© Drepturi de autor 2022. Toate drepturile rezervate.

Adresa: Str. George Ranetti, nr. 15, Bucuresti Telefon: (+40) 787 584 665
Email: suport(O)awebdesign.ro

+4.0787.584.665